رایان طراحان
_

چرا رایان طراحان را انتخاب کنم؟

برترین شرکت در حوزه اخذ تاییدیه آتش نشانی

✔️بازدید حضوری و مشاوره اولیه رایگان

پس از ثبت درخواست و برقراری ارتباط با واحد فنی شرکت،کارشناس جهت بررسی وضع موجود به پروژه اعزام شده و پس از بررسی مشکلات و موانع احتمالی،بهترین و مقرون به صرفه ترین راهکار را به صورت رایگان در زمینه های معماری،اعلام و اطفاء حریق و تهویه دود پارکینگ به شما ارائه می نماید.

 

✔️اخذ تاییدیه از آتش نشانی در کوتاهترین زمان

الزاما اجرای هر عملیاتی در زمینه های معماری،اعلام،اطفا حریق نیازمند  دریافت تاییدیه از سازمان آتش نشانی می باشد،شرکت رایان درهر مرحله  قبل از ارائه نقشه های طراحی شده به شما،تاییدیه آن را از سازمان آتش نشانی اخذ خواهد کرد .

✔️بالاترین کیفیت با مناسبترین قیمت

شرکت رایان طراحان بر این باوراست که توانایی طراحی سیستم اعلام و اطفاء حریق و سیستم کنترل دود پارکینگ ها را با بالاترین کیفیت،بهینه ترین مسیر و مناسب ترین قیمت نسبت به طرح های مشابه به شما ارائه می نماید.

✔️ارائه بهترین راهکار جهت حل موانع ایمنی ساختمان

کارشناسان شرکت رایان با تسلط به ضوابط و دستورالعمل های جاری سازمان آتش نشانی بهترین راهکارها را در زمینه های ایمنی معماری، اعلام ، اطفاء حریق ، طراحی و اجرای سیستم کنترل دود پارکینگ به شما ارائه می نمایند.

 

✔️استفاده از نرم افزارهای مهندسی نوین

شرکت رایان نقشه های خود را با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیای مهندسی مانند revit ،pyrosim ،Autosprink ،CONTAM و...با رویکرد بهینه سازی و در نظر گرفتن قوانین جاری سازمان آتش نشانی طراحی می نماید.

✔️پرسنل متخصص و کارآزموده

نیروی انسانی متخصص بزرگترین سرمایه هرشرکت بوده واز این منظر شرکت رایان برای داشتن پرسنل اداری و نفرات اجرایی فنی و کارآزموده به خود می بالد و این موضوع را نقطه قوت خود می داند.

اتاق تاسیسات آتش نشانی
چرا ما ؟
_

چرا انتخاب ما ؟

به خاطر تخصص در کارمان

شرکت رایان طراحان یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه آتش‌نشانی است. این شرکت دارای تمامی مجوزهای لازم جهت فعالیت در حوزه آتش‌نشانی بوده. لیست تمام مجوزها در صفحه گواهی‌نامه‌ها و تاییدیه‌های سایت رایان طراحان قابل مشاهده هستند.

۹۲

بازدید حضوری و مشاوره اولیه رایگان

۸۷

ارائه بهترین راهکار جهت حل موانع ایمنی ساختمان

92

اخذ تاییدیه از آتش نشانی در کوتاهترین زمان

100

استفاده از نرم افزار های مهندسی نوین